Jakten på uppgjorda matcher!!

Som ni har märkt så slänger jag ut lite "insiders" då och då. Det är så att jag har en källa som brukar ha koll pÅ uppgjorda matcher, vissa bra, andra mindre bra. Allt som allt så är det just dessa matcher som gett mig mest klirr i kassan, medan jag mest förlorat på matcher so jag tippar baserat på statestik och matchform. Så från och med nu så låggrer jag all fokus på "fixade" matcher- därav börjar min jakt på uppgjorda högoddsare. De mesta av fokusen kommer att ligga på sydamerika och syd- och östeuropa, då mina källor rapportera därifrån. Jag kommer ävn att oddsa på många utav tipsen slm jag får. I natt inleder jag med två heta mtacher från just sydamerika: River Plate - Newell Old Boys (Argentina) och Equidad-Envigado(Colombien) Som ni ser så har jag satt dessa i en tripper tillsammans med Oeste-matchen, som ryktas bli målrik, 5+?? Facit får vi imorgon.. God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0